عکس های طالبان افغانستان - طالبان به جسد یک شهید اردوی ملی هتک حرمت کردند عکس : اوضاع دانشگاه در افغانستان و آمد آمد طالبان؛ البوم عکس دانشگاه استاد ربانی.

عکس های طالبان افغانستان - طالبان به جسد یک شهید اردوی ملی هتک حرمت کردند عکس : اوضاع دانشگاه در افغانستان و آمد آمد طالبان؛ البوم عکس دانشگاه استاد ربانی.. کریمه رحیم‌یار، از فعالان مدنی حوزه زنان در افغانستان می گوید: تعداد مراکز ولایت‌های افغانستان که طی یک هفته گذشته به تصرف طالبان درآمدند با سقوط مرکز ولایت‌های بدخشان. با سقوط کابل به دست طالبان، پرچم امارت اسلامی بر فراز ارگ ریاست جمهوری این کشور قرار گرفت. جنگجویان طالبان روز پنجشنبه ۱۲ اوت مقر پلیس شهر هرات واقع در غرب این کشور را تصرف کردند و پرچم خود را بالای ساختمان برافراشتند. نیروهای طالبان در ادامه پیشروی‌های خود به یک «غنیمت» مهم استراتژیک و تبلیغاتی دست یافتند.

عکس‌های جالب بیشتر را در سایت اسپوتنیک افغانستان ببینید عکسی از حضور نیروهای طالبان در شهربازی هرات افغانستان که در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است. بسیاری تبلیغ می‌کنند که امارت اسلامی دشمن تشیع است؛ اما اعلام می‌کنیم که همه شیعیان، کشورهای جهان و بخصوصی همسایگان ما (ایران) بدانند که امارت اسلامی افغانستان نظریه داعشی ندارد. نشست سه‌روزه چهره‌های سیاسی افغانستان و هیأتی از گروه طالبان از جمله ملا عبدالغنی برادر، معاون این گروه که. آنها اوایل روز یکشنبه 17مردادماه ولایت «قندوز» در شمال شرق را تسخیر کرده و اواخر همان روز وارد دو پایتخت استانی دیگر شدند.

طالبان عکس های عاملین حمله دیروز در Afghanistan News Facebook
طالبان عکس های عاملین حمله دیروز در Afghanistan News Facebook from lookaside.fbsbx.com
همزمان با برگزاری مذاکرات طولانی مدت صلح در افغانستان، سرپرست دفتر ولایتی کمیسیون مستقل حقوق بشر این کشور توسط طالبان ربوده و سر بریده شد. جنگ افغانستان؛ درگیری در حومه مزارشریف و ادعای تصرف سه ولایت شرقی توسط طالبان. جنگجویان طالبان روز پنجشنبه ۱۲ اوت مقر پلیس شهر هرات واقع در غرب این کشور را تصرف کردند و پرچم خود را بالای ساختمان برافراشتند. پیچیده‌شدن تحولات در شمال افغانستان با ادامه پیشروی‌های طالبان+ نقشه میدانی و عکس. افراد از اردوگاه‌های طالبان وارد عمل شده‌ است. عکس‌های جالب بیشتر را در سایت اسپوتنیک افغانستان ببینید نیروهای طالبان بخش‌های زیادی از افغانستان را به تصرف خود درآورده‌اند. بسیاری تبلیغ می‌کنند که امارت اسلامی دشمن تشیع است؛ اما اعلام می‌کنیم که همه شیعیان، کشورهای جهان و بخصوصی همسایگان ما (ایران) بدانند که امارت اسلامی افغانستان نظریه داعشی ندارد.

یک تحلیل‌گر مسائل افغانستان با بیان این که گروه طالبان به هیچ وجه یک دست و یکپارچه نیست، گفت:

طالبان پس از حمله آمریکا به افغانستان که موجب برکناری آنان از قدرت شد، از سال ۲۰۰۶ بار دیگر ضمن اعلام موجودیت، با دولت مستقر افغانستان مبارزه مسلحانه کردند و در بیشتر قسمت‌های جنوب. یک تحلیل‌گر مسائل افغانستان با بیان این که گروه طالبان به هیچ وجه یک دست و یکپارچه نیست، گفت: به گزارش جویاخبر، درگیری‌ها در افغانستان با طالبان تشدید پیدا کرده است. نیروهای طالبان پیشتاز میدان های نبرد در مناطق مختلف افغانستان هستند و تلاش می کنند با قیچی کردن نیروهای. تصاویر روز بیست و پنجم مرداد 1400,عکس های دیدنی 25 مرداد 1400,تصاویر روز 16 آگوست 2021،عکس های جشنواره سالانه گراسیا،تصاویر افغانستان در تصرف طالبان,عکس های طالبان در افغانستان،تصاویری از تزریق واکسن به اقلیت قومی ماه مِری در. تعداد مراکز ولایت‌های افغانستان که طی یک هفته گذشته به تصرف طالبان درآمدند با سقوط مرکز ولایت‌های بدخشان. گروه طالبان در روز گذشته یکی از مناطق شمال استان قندوز افغانستان را به تصرف خود درآورد و مرکز استان را محاصره کرد. در پی تشدید حملات طالبان، شهر مزارشریف در شمال افغانستان سقوط کرد. کریمه رحیم‌یار، از فعالان مدنی حوزه زنان در افغانستان می گوید: به تازگی تصویری منتشر شده که در آن تعدادی از اعضای طالبان در اتاق اشرف غنی در کاخ ریاست جمهوری افغانستان عکس دسته جمعی گرفته اند. پس از هزینه ۸۳۰ میلیارد دلار توسط آمریکا در افغانستان و حضور پس از ۲۰ ساله. حضور عجیب طالبان در شهربازی هرات افغانستان!+ عکس. دزدیدن دختران در تابوت برای نکاح.

گالری عکس؛ خروج نیروهای ناتو از افغانستان. ایالات متحده مواضع شورشیان را بمباران می‌کند تا از فروپاشی کشور جلوگیری به عمل آورد. در افغانستان، تقابل بین نیروهای دولتی و طالبان چندین سال ادامه دارد که در ماه های اخیر اراضی قابل توجهی را در مناطق روستایی و مرزی تصرف کرده و حمله علیه شهرهای بزرگ را آغاز کرده اند. نیرو‌های جنگنده‌ی افغانستان در نبرد‌های آتشین منحل می‌شوند. بسیاری تبلیغ می‌کنند که امارت اسلامی دشمن تشیع است؛ اما اعلام می‌کنیم که همه شیعیان، کشورهای جهان و بخصوصی همسایگان ما (ایران) بدانند که امارت اسلامی افغانستان نظریه داعشی ندارد.

آمریکا از طالبان خواست مذاکرات صلح با افغانستان را ادامه دهد صدای آمریکا فارسی
آمریکا از طالبان خواست مذاکرات صلح با افغانستان را ادامه دهد صدای آمریکا فارسی from im-media.voltron.voanews.com
به تازگی تصویری منتشر شده که در آن تعدادی از اعضای طالبان در اتاق اشرف غنی در کاخ ریاست جمهوری افغانستان عکس دسته جمعی گرفته اند. طالبان پس از ورود به کابل نام حکومت خود را امارت اسلامی افغانستان اعلام کرده و تمامی رسانه‌های تصویری و. اوضاع دانشگاه در افغانستان و آمد آمد طالبان؛ البوم عکس دانشگاه استاد ربانی. پس از هزینه ۸۳۰ میلیارد دلار توسط آمریکا در افغانستان و حضور پس از ۲۰ ساله. پیچیده‌شدن تحولات در شمال افغانستان با ادامه پیشروی‌های طالبان+ نقشه میدانی و عکس. نیرو‌های جنگنده‌ی افغانستان در نبرد‌های آتشین منحل می‌شوند. شماری از زنان افغان همگام با مردان از آمدن افراد طالبان در روزهای عید در برخی از ولایت‌های این کشور استقبال کردند و با آنها عکس‌های سلفی گرفتند. نشست سه‌روزه چهره‌های سیاسی افغانستان و هیأتی از گروه طالبان از جمله ملا عبدالغنی برادر، معاون این گروه که.

جنایت جدید طالبان افغانستان + عکس.

بسیاری تبلیغ می‌کنند که امارت اسلامی دشمن تشیع است؛ اما اعلام می‌کنیم که همه شیعیان، کشورهای جهان و بخصوصی همسایگان ما (ایران) بدانند که امارت اسلامی افغانستان نظریه داعشی ندارد. در افغانستان، تقابل بین نیروهای دولتی و طالبان چندین سال ادامه دارد که در ماه های اخیر اراضی قابل توجهی را در مناطق روستایی و مرزی تصرف کرده و حمله علیه شهرهای بزرگ را آغاز کرده اند. در پی تشدید حملات طالبان، شهر مزارشریف در شمال افغانستان سقوط کرد. نیرو‌های جنگنده‌ی افغانستان در نبرد‌های آتشین منحل می‌شوند. دزدیدن دختران در تابوت برای نکاح. تصاویر روز بیست و پنجم مرداد 1400,عکس های دیدنی 25 مرداد 1400,تصاویر روز 16 آگوست 2021،عکس های جشنواره سالانه گراسیا،تصاویر افغانستان در تصرف طالبان,عکس های طالبان در افغانستان،تصاویری از تزریق واکسن به اقلیت قومی ماه مِری در. جنگ افغانستان؛ درگیری در حومه مزارشریف و ادعای تصرف سه ولایت شرقی توسط طالبان. یک تحلیل‌گر مسائل افغانستان با بیان این که گروه طالبان به هیچ وجه یک دست و یکپارچه نیست، گفت: به تازگی تصویری منتشر شده که در آن تعدادی از اعضای طالبان در اتاق اشرف غنی در کاخ ریاست جمهوری افغانستان عکس دسته جمعی گرفته اند. نیروهای طالبان پیشتاز میدان های نبرد در مناطق مختلف افغانستان هستند و تلاش می کنند با قیچی کردن نیروهای. نیروهای طالبان در ادامه پیشروی‌های خود به یک «غنیمت» مهم استراتژیک و تبلیغاتی دست یافتند. شماری از زنان افغان همگام با مردان از آمدن افراد طالبان در روزهای عید در برخی از ولایت‌های این کشور استقبال کردند و با آنها عکس‌های سلفی گرفتند. سرعت پیشروی مناطق به دست طالبان.

تعداد مراکز ولایت‌های افغانستان که طی یک هفته گذشته به تصرف طالبان درآمدند با سقوط مرکز ولایت‌های بدخشان. به تازگی تصویری منتشر شده که در آن تعدادی از اعضای طالبان در اتاق اشرف غنی در کاخ ریاست جمهوری افغانستان عکس دسته جمعی گرفته اند. نیروهای طالبان پیشتاز میدان های نبرد در مناطق مختلف افغانستان هستند و تلاش می کنند با قیچی کردن نیروهای. جنایت جدید طالبان افغانستان + عکس. طالبان در ۲۰ سال قبل، رفتارهای وحشیانه‌ای.

دو تصویر متفاوت از افغانستان آوارگی و ایستادگی مقابل طالبان جهان Dw 26 06 2021
دو تصویر متفاوت از افغانستان آوارگی و ایستادگی مقابل طالبان جهان Dw 26 06 2021 from static.dw.com
تصاویر روز بیست و پنجم مرداد 1400,عکس های دیدنی 25 مرداد 1400,تصاویر روز 16 آگوست 2021،عکس های جشنواره سالانه گراسیا،تصاویر افغانستان در تصرف طالبان,عکس های طالبان در افغانستان،تصاویری از تزریق واکسن به اقلیت قومی ماه مِری در. نیرو‌های طالبان طی هفته‌های گذشته ولسوالی‌های زیادی در سراسر افغانستان را به تصرف خود درآورده اند. پیچیده‌شدن تحولات در شمال افغانستان با ادامه پیشروی‌های طالبان+ نقشه میدانی و عکس. طالبان در ۲۰ سال قبل، رفتارهای وحشیانه‌ای. پس از هزینه ۸۳۰ میلیارد دلار توسط آمریکا در افغانستان و حضور پس از ۲۰ ساله. به گزارش عصر ایران، طالبان پس از شکست مذاکرات صلح افغانستان بر عملیات‌‌های هجومی افزوده و پیروزی‌های. در پی تشدید حملات طالبان، شهر مزارشریف در شمال افغانستان سقوط کرد. دروغ‌های ایجاد محدودیت برای شهروندان را رد می‌کنیم.

تحلیلگران و ناظران و همچنین خود افغان‌ها در حالی که خطر طالبان شدت می.

نشست سه‌روزه چهره‌های سیاسی افغانستان و هیأتی از گروه طالبان از جمله ملا عبدالغنی برادر، معاون این گروه که. ایالات متحده مواضع شورشیان را بمباران می‌کند تا از فروپاشی کشور جلوگیری به عمل آورد. عکس‌های جالب بیشتر را در سایت اسپوتنیک افغانستان ببینید گروه طالبان در روز گذشته یکی از مناطق شمال استان قندوز افغانستان را به تصرف خود درآورد و مرکز استان را محاصره کرد. حضور عجیب طالبان در شهربازی هرات افغانستان!+ عکس. در پی تشدید حملات طالبان، شهر مزارشریف در شمال افغانستان سقوط کرد. یک تحلیل‌گر مسائل افغانستان با بیان این که گروه طالبان به هیچ وجه یک دست و یکپارچه نیست، گفت: سرعت پیشروی مناطق به دست طالبان. افراد از اردوگاه‌های طالبان وارد عمل شده‌ است. به گزارش عصر ایران، طالبان پس از شکست مذاکرات صلح افغانستان بر عملیات‌‌های هجومی افزوده و پیروزی‌های. طالبان پس از ورود به کابل نام حکومت خود را امارت اسلامی افغانستان اعلام کرده و تمامی رسانه‌های تصویری و. ورود نیرو‌های ویژه افغانستان به بدخشان. بسیاری تبلیغ می‌کنند که امارت اسلامی دشمن تشیع است؛ اما اعلام می‌کنیم که همه شیعیان، کشورهای جهان و بخصوصی همسایگان ما (ایران) بدانند که امارت اسلامی افغانستان نظریه داعشی ندارد.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook